skvattran.blogg.se

Känner mig verkligen höggravid

Publicerad 2014-04-23 17:01:24 i Allmänt,

Nu är det snart inga kläder som passar, vårjackan är som en korsett och mammatyget på jeansen glider ner från magen. Det är som dags kan man tycka. 
Inatt klockan tre när jag vaknade svettig, med halsbränna, ont i ryggen och diverse andra gravidkrämpor så tänkte jag: nu går du komma ut såjag går börja sova som folk igen. Efter lite mer funderande så mindes jag hur det var att vakna varannan till var tredje timme för käk, inte helt optimalt sovande det heller. 
Men ändå så himla värt allt slit. 

Idag har jag och Nina vart en sväng på stan mest för att strosa och titta. 
Köpte en sparkbyxa och ett linne till mig. Väldigt ovanligt att jag köper nått åt mig men roligt att ha något att se fram emot att ha på sig. 


Hejs svejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela