skvattran.blogg.se

Lek och sightseeing

Publicerad 2014-04-06 20:26:25 i Allmänt,

Vart på nimbys värld i piteå och lattjat. 
Elsa tyckte drt var väldigt roligt och bäst var bollhavet. 
Efter lite påfyllning av lunch så åkte vi till  blåsmark till Andreas kusiner för en kaffekopp och sedan en snabbis till vitsand. 
Det har vart superhärligt och soligt väder idag. 
Är så lycklig och glad och allt bara rullar på som det borde. 

Har suttit och räknat ut vad jag har för meritvärde och om jag då har nån chans att ta mig in på sjuksköterska. 
Jag fick 17,47 med dom extra meritpoängen och i höstas så var det lägsta antagna meritvärdet 16,55. Så det finns ju en chans att det kan gå. 
Har nog större chans på högskoleprovsurvalet dock. 

Men studera blir det tidigast hösten 2015. Man vet aldrig vad som kan hinna hända innan dess. 


Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2014-04-07 16:32:41

Sötaste Elsa! Tänk att vara så liten i ett så stort bollhav, måste vara helt fantastiskt :-)

Svar: Jo hon försvann nästan! Lite som sjunksand.
Malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela