skvattran.blogg.se

Påskafton

Publicerad 2014-04-19 20:54:58 i Allmänt,

Underbar dag! 
Gjorde upp eld hemma på gården på morgonen och kokade kaffe och grillade korv. Sen smög jag in i duschen och duschade länge, är lyxigt att vara vaken ensammen på morgonen. 

Efter frukost tutade jag och Elsa iväg till rånebyn och plocka upp mormor och for till högsön till moster. 
Vi kollade på alpackorna och hönsen. 
Längtar till jag ska skaffa egna höns. 




Sen åkte vi till bjurs (efter att vi hämtat upp Ante) och hälsa på Anders,Ingegerd och Agnes. 
Fantastiskt väder och ett helt otroligt fint ställe. 
Vi blev kvar på middag och nu är vi hemma och jag är helt däckad efter en dag på vift. 

Glad påsk! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela