skvattran.blogg.se

Pusta ut

Publicerad 2014-04-27 21:39:00 i Allmänt,

Snabb resume av helgen: 
Fredageftermiddag, var vi till sjulsmark och träffade Britta. Så fantastiskt söt tjej! Det är lika fascinerade varje gång man får träffa ett nyfött barn att det är ett sånt underverk! 
Sen så vart det lite ärenden i byn och så vart vi bjudna på middag och blev kvar längre än vi tänkt. Älskar ibland att vi är så oplanerade och så blir det så trevligt ändå :) 
Lördagförmiddag var jag och Elsa ute och krattade och lekte och njöt av solen. 
På eftermiddagen så var jag på hingstpremiering i boden med Anna och Marie. Roligt med tjejäventyr. 
Många vackra kusar och jag vart alldelenstoksugen på att skaffa häst. 
På nått år då blir det en nordis!!
Om inte annat för att rädda en utdöende ras! 
Idag har det vart 30 årskalas i Vistträsk och så har vi styckat ett lamm och vart och kollat på lammen till Elsas stora lycka. 
Dom är ju så fina, vill nästan bli bonde litegrann ;p



Kan själv!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela