skvattran.blogg.se

Snart helg igen

Publicerad 2014-04-03 19:15:22 i Allmänt,

Dagarna går undan, kan bidra litegrann att jag går och sover vid tio så kvällarna är inte jättelånga. 
Idag var det härligt väder så Anni och jag var på promenad. 

Övrigt i veckan så var jag och Emma till vistträsk i tisdags. 
Det var full gas med tre barn och om inte så länge så är det 5 kan knappt tänka mig hur det kommer låta då :) 
Andreas försöker laga dammsugaren jag hade ju bara slängt den på tippen men han har hittat felet. 

Nu ska jag se nyheterna. 



Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2014-04-04 00:20:46

Man slutar aldrig förvånas över hur händiga de är, våra karlar! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela