skvattran.blogg.se

Grillat och bad

Publicerad 2014-03-22 20:43:37 i Allmänt,

Ojj vilken härlig dag! Imorse gjorde jag en annorlunda frukost. Baked oat, en kombo mellan gröt/pudding/kaka. Det vart riktigt gott. 
Det var ett recept i buffe skulle komma från berlin tydligen. 



Efter det gick vi på promenad alla tre, vi var och tog en smygpremiär på den nya bron över e4a. 
Sen var vi hem till svärföräldrarna och drack kaffe. 
Till lunch gjorde jag upp eld i grillringen och så gjorde vi hamburgare och grillade korv. 
Efter middagen har vi vart och badat hos Daniel.  Han har nämligen ett badkar nog stort för två vuxna och en bebis vilket var väldigt uppskattat av Elsa. 

Är sugen på att skaffa en bättre cykel, en kärringcykel men en kvalitetscykel så det rullar lätt. Inte kinesiskaplastlager som det är i min alltid uppförsbackecykel. 

Men det är ju så mycket som man är sugen på att köpa, raggarbil, husbil, gym, cykelvagn, m.m...... Men knappt nå pengar. 
Har iallafall fått lånelöfte till verkstadsbygget så nu går det att börja planera på riktigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela