skvattran.blogg.se

Snoret rinner

Publicerad 2014-03-08 20:24:34 i Allmänt,

Nu har förkylningen snart passerat hela familjen Marklund och vi har skickat den vidare till Kassfeldt/Eriksson. 
Idag har Andreas varit stålmontör i sjulsmark och jag och Elsa har hängt med Emma. Varit ute och gormat i snön och och slappat. Vi grillade även korv, dock inne i öppen spisen för det var så himla stormigt ute. 
I övrigt i veckan har jag hunnit med att gymma, stan och storhedensväng och annat som jag redan hunnit glömma. 

Har börjat om att äta kortisontabletter för högerknäet har vart svullet och fötterna har gjort ont. Har känt mig allmänt gammal och stel. 
Det är redan bättre så det är ju härligt! 
Kanske blir nån promenad i veckan när förkylningen har blivit bättre. 
Här får ni ett kort från idag 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela