skvattran.blogg.se

Solvarma kinder

Publicerad 2014-03-12 20:13:40 i Allmänt,

Tror solen har nypt mig i kinderna idag. 
Har vart i muskus idag och haft en super dag. Arvid och Elsa har kunnat börja leka lite mer med varandra så det är så roligt att se dom busa. 

Nu kom jag just hem och la mig på soffan och känner mig rätt slutkörd. 
Typ 2 månader kvar nu innan bebisen kommer och känner mig ganska pigg än så länge. Känner mig mer i form än vad jag gjorde med Elsa. 
Fast det är väll Elsa som håller mig igång om dagarna också :) 

Nu en tekopp och lite dumburk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela