skvattran.blogg.se

Njurbäckeninflammation

Publicerad 2014-09-29 13:16:40 i Allmänt,

Nu har vi elsa legat två nätter på avd 44 på sjukhuset men äntligen ska vi få åka hem. Hon är inte frisk än men mkt bättre. 
På fredagdag hadr hon hög feber 40. 
Vi åkte till vc och sen vidare till akuten för crp var hög. 
Srn fick vi åka hem och jsg tyckte inte hon blev piggare och dessutom dålig i magen så in igen och då vart hon inlagd för hennes crp var högre. 
Nu ligger tösen i min famn och sover och sen ska vi ta bort boxarhandsken och åka. Flytten har blivit framglyttad till elsa är piggare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela