skvattran.blogg.se

Bajsblöjor

Publicerad 2013-08-23 13:08:27 i Allmänt,

Nu har jag knappt gjort något i två dagar förutom typ äta, promenera, mata barn och byta bajsblöjor.
Förutom styrketräningen i onsdagkväll förstås :) vi körde axlar, triceps och mage. Gick fint! Mer folk nu nu på gymmet än i somras.
Vill inte köra runt med bilen i onödan då allt inte är tillbaka skruvat efter lackningen. Så därför har det blivit mest hemma.
Ikväll ska vi också gymma, bara älskar att träna just nu!
Är lite sur på blogg.se s app den funkar ju inte så bra. Fattar ej hur man svarar på kommentarer och så funkar det inte när man ska lägga upp bilder :(
Andreas är och bygger hos daniel så det är så tyst och lugnt här.
Tror nästan jag ska ta en tupplur med Elsa för hon ville ju kliva upp redan fem imorse! Just gotta love it!
Nu har jag inte så mkt mer vettigt att säga! Hejrå!

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2013-08-23 14:12:30

Som svar på din kommentar;

Jo, jag funderar faktiskt på att åka dit! En kompis till mig ringde och frågade om jag inte ville följa med! Jag är dock skeptisk till något som kräver en "audition" men om inte annat kan man ju gå och kika i dom olika workshops som skulle finnas där! :) Man kan ju få bra tips och så där!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela