skvattran.blogg.se

Trötter

Publicerad 2013-08-26 16:12:00 i Allmänt,

 
Känner mig så himla dassig och sliten. Vill slå på tvn men antennsladden är ju såklart kapad pga bygget. Har haft en härlig helg. Lördag så var jag och Anna på stan, vi njöt för fullo. Avslutade turen med middag på Harrys på uteserveringen. Åt en grym god röding med annat joxs och drack en öl till. Sen åkte vi till ersnäs och botaniserade i min garderob. På kvällen for Andreas till boden så då bestämde vi oss för att fara till vistträsk och sova över där. 
Väldigt spontant men så mysigt. Förut var jag jättemkt på helgerna där. På den tiden jag var singel och barnlös.  Lustigt för övrigt att hänga mest där när man var singel och inte på krogen som de flesta. Och idag på förmiddagen så botaniserade vi i annas garderob istället, så jag fock en HÖG med kläder. :) roligt då man har så dåligt med pengar nu. 
Plockade även ihop 1 L lingon på typ en kvart och kokade sylt på det. 
Har gymmat rygg och mage ikväll och kände mig mest klen och trött. Men man måste ju ha sånna pass ibland också ! 
Mina fynd på stan blev mönstrade leggings från hm som var supersköna, en klocka och en handuk med en liten huva till Elsa. 
Nu blir det snart sängen för mig är så ofantligt trött. Imorrn blir det bara att mysa (läs mellan raderna: spika panel) då det vart så mkt flängade runt i helgen. Borta bra men hemma bäst! 
Min vackra kusin Anna 
filmmys i våra snygga leggings
Och till sist Anna och Dennis utsikt från gården, är så otroligt vackert där. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela