skvattran.blogg.se

Fikaa

Publicerad 2013-08-20 22:25:52 i Allmänt,

In sweden you love to fikaa, jacobo sa detta till mig i somras. Så sant.
Har vart på födelsedagsfika hos Emma ikväll. Mkt gott och extra imponerande är det då det är fritt från gluten, ägg, nötter, laktos (och mjölkproteiner) och mandel. Vilket för mig är grundpelarna i gott fika. :p
Jag tycker Niklas (emmas sambo) matallergier utesluter sånt som man kanske ändå inte borde äta.
Det är så mkt snack nu om att gluten kanske inte är så hälsosamt för någon överhuvudtaget. Tycker stenålderskost verkar som en god ide.
Är nog för lat för det dock....
Sen efter fikat for vi till svärföräldrarna och träffade Simon och Monia som är upp en snabbis.
Imorgon kommer Anna och Arvid, supermysigt ! Vad skulle jag göra utan världens bästa kusin?
Hon har verkligen ALLTID varit min vän i vått och torrt.

Nåjo nu ska jag försöka sova, trots kvällens kaffeintag.
Haj!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-08-21 19:35:38

Då har jag hittat hit igen, nu ska jag spara din blogg i min läslista.
Jag känner mig faktiskt lite stolt över min bakning, tur att det inte bara var jag som tyckte det blev gott ;)
Tack så hemskt mycket för presenten förresten!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela