skvattran.blogg.se

Längtar

Publicerad 2013-08-08 07:14:14 i Allmänt,

Till hösten, det har jag gjort sen i våras! 
Det är en sån underbar känsla på hösten att allt får börja om igen. 
Konstigt igentligen att alla drabbas av denna nystartskänsla när allt runt omkring en i naturen dör. 
Sitter vaken och har bara sovit 2 timmar inatt för halv tre trodde Elsa att det var morgon.
Har vart på en fin morgonpromenad så helt fel var det inte heller! 
Natten har vart väldigt daggig och dimmig och då börjar jag alltid tänka på vad mamma sa,
kolla nu dansar älvorna på ängarna när det var dimma på kvällen.
Nu är jag vrålhungrig för det blir man av att vara vaken så nu blir det en mumsig grötfrukost med solrosfrön,äpple och kanel. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela