skvattran.blogg.se

Monday

Publicerad 2013-08-19 20:15:51 i Allmänt,

Nu sover babyn och jag känner mig svimfärdig. Har vart så grymt effektiv idag, städat, skurat, möblerat ett gästrum(föredetta sovrum), lagat både lunch och middag, tvättat två tvättar, promenerat i 45 min, möblerat om i köket och försökt reda upp kaoset i vardagsrummet.
Har även hunnit gymma nu på kvällen. Rygg och bröst, min favvodag. Känns som att jag blir lite starkare!
Tränade ensam idag, inte lika roligt men man blir grymt tidseffektiv.
Har även kollat på arbetsförmedlingens hemsida, funderar på att skaffat nått typ extrajobb. Så Andreas kan vara lite föräldraledig också.
Men jag är ju inte kvalificerad till så mkt typ lagerarbetare och städare.
Ska kika vidare, vill att jobben på Clarion Sense ska komma ut.
Eller så kanske man borde söka på nå bemanningsföretag... Hade vart skönt att jobba på typ ica i antnäs :p
Har ringt till Rosfors herrgård och bokat tid att få komma och titta på lokalerna och snacka lite bröllop. Väntar fortfarande på offert från ralph lundstens gården, grymt nyfiken på matförslag och pris.
Adjö då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela