skvattran.blogg.se

Regnig onsdag

Publicerad 2013-08-07 11:55:02 i Allmänt,

Var just på väg ut med vagnen när himmelen öppnade sig och de började vräka ner regn. 
Efter några varv runt i huset med vagnen somnade Elsa ändå. 
Sitter och lyssnar på Rodriguez, såg dokumentären Searching for sugarman häromdan och den var okej men hans musik är riktigt mysig. 
 
Har köpt en bärsele Ergobaby och jag vet inte om jag är riktigt nöjd så nu är frågan ska jag skicka tillbaka den eller provköra lite mer. Har läst så himla mkt positivt om den så vill ändå tro att de kan funka. 
Som ni ser så kan man ha den både på rygg och mage och på sniskan. 
 
Äntligen ska jag iväg till sjukgymnasten, hon har bara haft semester hela juli! 
Har så grrymt ont i knäna vissa dagar men just idag så känns det knappt nå. 
Hon kanske kommer avfärda mig som en hypokondriker. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela