skvattran.blogg.se

Surströmming!!

Publicerad 2013-08-24 20:33:34 i Allmänt,

Bra saker jag gjort idag:
- promenerat 2 ggr.
-varit snäll flickvän och schasat iväg andreas till boden till grabbar, bilar och annat.
-träffat Karro, hur mysigt som helst!!
-ätit surströmming med Karro och familj.
-druckit en öl och firat att jag slutat amma
-rensat min troslåda från trosor som var sedan adam var länsman och hängiröven trosor.
Nu ska jag se film eftersom jag är allen i kväll.
Tränade mina biceps igår, tror jag har blitt lite starkare.
Nu börjar jag vara himla sugen på att bli riktigt svettig dock som ett löppass eller cirkelträning.
Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela