skvattran.blogg.se

Trött och sliten

Publicerad 2013-08-12 21:25:29 i Allmänt,

Idag har jag vart igång från sex och rensat på gården, i garaget och överallt är det skräp/skrot!  När Elsa har ovit alltså. Man blir effektiv bara för att man vet att man har en begränsad tid på sig. 
Andreas har smitit iväg en stund ikväll och Elsa sover. 
Jag ligger och funderar på framtiden och vad man borde hitta på härnäst. 
Har en "kanske" plan om att börja läsa efter jul. Arbetsledare inom bygg. Låter ju förnuftigt va? 
Kanske inte sjukt spännande men är säkert ett ganska okej jobb. Nu fick jag det att låta som skit men jag gillar att oganisera och planera. 
Hade ju vart tuffare att vara vetrinär men vägen dit är så grymt lång och svår så nej. 
Vi får väll se om Andreas och Nicklas startar upp nå företag då tror jag att utbildnig får vänta ett tag för mig. 
 
Men gifta oss i vinter det ska då banne mig bli av! På torsdag ska vi till Ralph lundstensgården på bröllopskonsultation. Det innebär att vi får en offert. 
 
Så här ser logen ut och uppe på kan man ha fest och i stenlagårn vigsel. 
Nu ska jag passa på och gå och sova tidigt! 
Imorrn ska jag till Magnus och vara syhjälp. 
Hej då macken, syns imorrn! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela