skvattran.blogg.se

Vackra kort

Publicerad 2013-08-06 22:28:37 i Allmänt,

Hittade dessa urläckra kort när jag surfa runt.
Helt i min stil inte massa lull lull och rysch och pysch utan coola kort.
Men företaget som trycker dessa är belägna i Minnesota.
http://www.studioonfire.com/about/
Har gymmat ikväll med Emma, biceps och triceps, gick kanon.
Elsas kvällsrutiner har kommit lite ur balans när hon vart sjuk(tredagarsfeber) så ikväll har det art lite grinigt och svårt att komma till ro.
Jaa kväller då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela