skvattran.blogg.se

Bröllopsplanering

Publicerad 2013-12-12 11:15:34 i Allmänt,

Vårat värdpar Emma och Nicklas var här igår och vi hade planering inför bröllopet. 
Vi var även på en snabbvisit till ralph lundstensgården så dom fick se lokalen och så pratade vi om borden och hur det skulle dukas.  
Så nu har jag så smått börjat planera bordsplaceringen.  Inte alltför lätt faktiskt. 
Idag ska jag till sjukhuset på reumatologen och där ska dom kolla för reumatismen eller tappa knäet på vätska och ge en cortisonspruta. 
Önskar lite att få se ett luciatåg imorgon ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela