skvattran.blogg.se

Nästan 25

Publicerad 2013-12-08 20:57:36 i Allmänt,

Idag har jag firat nästan 25. 
Fyller imorgon men lättare att fira på en söndag. Jag och Andreas hade gjort egen smörgåstårta och den vart väldigt god. 
Jag har fått så fina presenter, det är minst lika roligt nu som när man var liten att få presenter. 
Har fått två tupperware burkar, ett fint halsband, en jäskorg till bröd, två blommor och två bakhanddukar. 
Och sen är det ju jätteroligt när alla kommer och hälsar på. :) 
Imorrn blir det röntgen i älvsbyn så får se om det visar något. 
Såg lite av "så mycket bättre " igår och insåg att soundtrack of our lives är ju himla bra, har lyckats missa det förut. 
Första dagen med 20 minus den här vintern. 
Bye! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela