skvattran.blogg.se

Potatismos och julkorv

Publicerad 2013-12-04 16:41:37 i Allmänt,

Ohh då gott! Har varit till mormor idag och fikat och ätit. 
Både jag,Andreas och Pappa. 
Mycket mysigt. 
Sitter i bilen utanför ica medans Andreas handlar och Elsa sover. 
Ringde till röntgen idag och undrade varför jag inte fått nån tid. 
Dom hade fått min remiss men inte bokat någon tid så nu fick jag en. 
Och kan ni gissa hur länge jag ska få vänta på den då? Till 23 december. 
Jag kan inte ens hitta ord för hur less jag är. 
Hörde igår på nyheterna att sverige har sämst vård i norden. Det var våra långa väntetider och abortstatistik som gjorde den dålig. 
Och tydligen skulle inte väntetiderna bero på dåliga resurser utan mer attityd inom vården. 
Det som drog upp vårat betyg från riktigt dåligt var att när vi behandlar patienter så lyckas vi bra. 
Man skulle vart rik och gått till nån privatläkare så kanske man hade fått nån diagnos vid det här laget. 
Imorgon får vi nog besök av vistträskarna så det blir skojigt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela