skvattran.blogg.se

Pyntat

Publicerad 2013-12-02 21:23:37 i Allmänt,

Nu är det adventspyntat även hos oss. En dag för sent men nu har ante pyntat. 
Den nya ikeastjärnan vart då jättefin men jag tror jag ska köpa en till sjuarmadstake till köket. 
Här har dagen flytit på och jag har som vanligt inte gjort något. 
Väntar på den fördömda skitremissen till röntgen som aldrig kommer. 
Förstår att det inte är personalen i vården det är fel på men jag blir så arg att allt ska ta sånn tid!! 
Vi har sett en film ikväll, Mother and child. Det handlade om adoptioner och relationer mellan mammor och sina barn. 
Den var bra, inte så amerikaniserad. Eller lite men ändå mer verklig. 
Har lust att göra så mkt men ryggläge tillåter inte så mkt. 
Kommer nog bli deprimerad på kuppen. 
Nu har då nästan alla osat till bröllopet och de flesta ska då komma. 
Kom på häromdan att jisses vi har ju inte skickat in hindersprövningen! 
Så nu får vi hoppas att det hinner komma tillbaka om vi får gifta oss. 
Är även lite nojig över klänningen då jag köpt en för stor och ska sy in den men är så svårt kunna se framför sig hur slutresultatet kommer att bli.  
Jag har för övrigt testat att sluta äta gluten och det går bra ( när jag inte glömmer av mig). Nu är det andra veckan och min mage är som lugnare. 
Har inte haft några super problem förutom att jag var väldigt gasig ibland. 
Så det är ju skönt att inte lukta prutt :) 
Jag äter riskakor som macka istället och övrigt så är det inte så annorlunda för vi åt inte så mkt pasta före heller. 
Jag var glutenintolerant som bebis men sen sa dom att det växte bort men jag tror nog inte att det växte bort helt. 
Ne nu ska jag stilla kurret i min mage med lite yoghurt så hörs vi! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela