skvattran.blogg.se

Röntgen

Publicerad 2013-12-10 13:24:16 i Allmänt,

Jag vart så förvånad när läkaren självmant ringde upp mig. Har blivit van att få vänta och jaga alla. 
Iallafall så var det som väntat inget onormalt på röntgenplåtarna. 
Ska på besök imorgon så ska han fundera vidare på vad det är.
Andreas har börjat om att jobba för vila har inte gjort mig nå friskare. Sen har vi inte råd att han är ledig. 
Nu har alla osat till bröllopet och det blev 37 vuxna. Fick även svar igår från skatteverket att det inte finns några hinder för giftermål. :) 
Börjar bli lite nervös nu inte för själva giftandet utan mer för att jag ska glömma bort att planera nå viktigt. 
Här kommer en mysbild från igårkväll. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela