skvattran.blogg.se

Turnedag

Publicerad 2013-12-15 22:02:51 i Allmänt,

Känns som att hela helgen har vart fikande och pratande med vänner. Härligt! 
Har vart och firat kusin Emil i efterskott och sen for vi till harads och träffade hela familjen broström/karlsson/andersson. 
Det är så roligt att se hur duktiga tvillingtjejerna är att dela med sig och vara snäll och vilja hjälpa till. 
Är så nyttigt att ha syskon ! 
Elsa övar för fullt på att stå och ställa sig upp. Dröjer nog inte länge till hon börjar gå. 
Känns som att hon börjar bli så stor!! Hon växer så snabbt och tiden bara rasar förbi. 
Känns som att livet har återvänt nu när jag slutat halta och jag inte längre får ont av att belasta knäet. 
Halleluja :) 
Vem vet man kanske snart kan börja promenera igen! 
Nu ska jag försöka sova så godnatter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela