skvattran.blogg.se

Två tjorvnätter på en vecka

Publicerad 2013-12-21 08:06:14 i Allmänt,

Känns som att Elsa har startat en ny period av tjorv. 
Hon somnar fint och snällt vid klockan åtta och vaknar några timmar senare och vägrar somna om. 
Hon är jättenöjd när hon får komma upp, har känts hopplöst att få henne att sova för hon är superpigg. 
Men hädanefter ska hon inte få kliva upp något. 
Så hjärteskärande när hon bara skriker man känner sig så hemsk. Ingen ide attsjunga nå vaggvisor för dom överröstar hon med gallskrik. 

Igår var Nina på besök och vi fick surra och jag fick en present/klapp. 
Sen var jag till frissan och slingade håret. 
Vart jättefint ser mer sommarblont ut. 
Idag är det inget speciellt på agendan. 

Har ni sett så gullig medicin förut?




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela