skvattran.blogg.se

Vrider och vänder

Publicerad 2013-12-17 23:01:49 i Allmänt,

På mig i sängen. Kan inte sova. 
Hatar verkligen när jag inte kan somna. 
Vid åtta halv nio gäspade jag som en tok och kände mig som en zombie men inte nu... 
Idag har Andreas varit ute och jobbat större delen av dagen och jag har städat, tvättat, varit på återvinningen och handlat mat. 
Låter som lite men mer hann jag inte mellan elsas sovlurer, mellanmål och lunch. 
Har även vart till svärmor och svärfar på kvällen och avhandlat lite planer inför julen. Även lite logistik kring barnvaktande när Emma och Nicklas ska gifta sig. Elsa ska sova över där då.  Känns som lite tomt utan henne redan nu. Mammahjärtat blir lite ensamt, men det blir nog bra och kanske mer avslappnat att gå på fest på så sätt. 

Pappa har vart så gullig och fixat en gran åt mig. Så snart ska den kläs och till råga på allt så ryms den denna jul i vardagsrummet, förra året var det belamrat med ett omålat innertak på bockar och diverse byggmaterial. 

Imorgon så är det tänkt att göra ett besök i vistträsk hos Anna och killarna! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela