skvattran.blogg.se

Hall

Publicerad 2013-11-14 13:38:12 i Allmänt,

Nu har allt byggbråte tagit sig upp på övervåningen även det från hallen. 
Mitt inköp från ikea till hallförvaring funkar ypperligt också. 
Har även lyckats göra en tillfällig grind till trappen, jag vill ju hävda att kvinnor är väldigt fiffiga. 
Lagade paella av rester till lunch och drt vart så gott! Natten mot onsdag var jag magsjuk så man får ju aptit på mat när man frisknat till. 
Det har även konstaterats att det var inte vattkoppor utan tydligen höstblåsor men det var ofarligt också och äntligen börjar hon bli friskare och bättre i magen. 
Annars spenderas dagen med tvättning, städning, sjukgympa, matlagning och kanske ett besök till pappa. 
Hejs! 
Här är min grind aka tvättställning. Och min möss och vantförvaring




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela