skvattran.blogg.se

Mums

Publicerad 2013-11-04 17:48:35 i Allmänt,

Har lagat köttfärs med lök, purjo, vitkål och soya. Till det hade jag blomkål och broccoli pure. Gött vare. 
Hade en monstermorgon, skulle till sjukgymnasten men då sa passaten lite glykol så jag fick ta pickupen. 
Den har varken choke eller motorvärmare så den är ett riktigt aber att få igång när den är kall. Efter lite omstarter och svordomar är jag ute på e4 och ser att mätaren visar under empty så jag sitter och är så bervös för soppatorsk på bergnäsbron. Stannar och tankar och tar mig till sjukgympan och hittar parkering. 
När jag är färdig där har jag fått parkeringsböter på 500 kr !!!!! 
Jag hade då ingen aning om att man måste stå i vägens färdriktning. 
Tog mig faktiskt hem också. Och inte en polis i sikte, den är lite olaglig kan man säga. 
Resten av dan har gått åt till att tvätta och hänga med Elsas kusiner som är uppe i norr i veckan.  
Bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela