skvattran.blogg.se

Nyhetsmorgon

Publicerad 2013-11-26 10:37:21 i Allmänt,

Elsa vaknade relativt tidigt och var lite smågrinig. Så vi såg på nyhetsmorgon tillsammans och rätt vad det var så slocknade hon på min mage. 
Säkert ett halvår sen sist hon hade ro att sova på mig. Så där blev hon en timme till jag var så kissnödig så jag var tvungen att åla mig bort. 
Har sovit skitkasst inatt så känner mig lite zombie idag. 
Hade planerat att fara till en moster men ska vara hemma istället och vila lite. 
Det har då börjat gro i fem av sex örtburkar ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela