skvattran.blogg.se

Pajala

Publicerad 2013-11-24 21:18:38 i Allmänt,

På väg hem till byn efter en trevlig dag i pajala. 
Vi har varit och hälsat på fredrik, ronja och max. Dom hade ett mysigt hus och pajala var som jag trodde inte så hänförande och spännande. Men det var ju inte därför vi for dit heller. 
Igår var vi en sväng på stan och jag fixade nytt abonnemang och mobil. 
Köpte även smycken till bröllopet. 
Imorgon ska vi och köpa kostym till andreas så de börjar dra ihop sig. 
Jag har iallafall blivit sjukskriven för knä och fot och ska få fara på röntgen i veckan då sjukgymnasten tycker att det inte har hänt någon större förbättring. 
Nu ska bara andreas ha tid att vara föräldraledig också. 
Hejs! 

Kommentarer

Postat av: kusinvitamin

Publicerad 2013-11-25 17:14:38

Men vad säger du!? Har hört att Pajala ska vara väldigt exotiskt :-) kanske t.o.m. Muskus är mer intressant med alla sina tallar och grusvägar...

Svar: Så exotiskt så endast coop har öppet på söndagar :)
Malin

Postat av: Linnea

Publicerad 2013-11-25 19:02:36

Huvva, att det inte blir bättre med dina åkommor i knäna :/ Så himla trist!!

Svar: Nej det känns väldigt segt! En bråkig kropp :p
Malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela