skvattran.blogg.se

Lördagkväll för en förkyld mamma

Publicerad 2013-09-14 21:52:18 i Allmänt,

Efter en inte så händelserik dag så vart vi bjudna till Emma och Nicklas på middag. Trevligt och mysigt men det var ungefär så mkt jag orkade göra ikväll. Tänkte gå och lägga mig vid nio men jag råkade ju börja läsa i min nya bok och fastnade där ett tag. Jag läser Bedragen-Katerina Janouch. 
Lättläst bok om en fyrbarnsmamma som jobbar som barnmorska och så lite  annat spännande. 
Nu dunkar mitt huvud. Är förkyld men känns som en bakfylla. 
Pözzar och kramizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela