skvattran.blogg.se

Mirakel

Publicerad 2013-09-03 21:52:56 i Allmänt,

Jag har vart till en naprapat och det är redan bättre i knäna! Jag är så grymt glad!! Han tyckte att min rygg och höft och gud vet allt var helt snett och vridet och annat. Så han fixade, vilken kille !!(gubbe, pensionär). Så iallafall var det inte som sjukgymnasten trodde.
Har inflammation i slemsäckarna i knäna därav ont. Och belastade knäna helt fel för allt var så snett.
Har gymmat idag, bröst och biceps men tog det lugnt då jag blivit justerad.
Det var allt ! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela