skvattran.blogg.se

Nästan mirakel iallafall

Publicerad 2013-09-07 21:43:55 i Allmänt,

Mina knän är inte okej än men BÄTTRE iallafall.
Börjar inse att jag har svårt att hinna/komma ihåg att skriva här. Det är så mycket man vill hinna när man har en fri stund. Alla panelbrädor är iallafall uppe och målade 1 varv. Alla fönster är flyttade ut jäms med fasaden(satt lite olika tidigare. Så nu är det massa knutbrädor, midjebrädor, bro och foderbrädor och underspikning kvar. Alltså det känns som att man är nära mål men det sista pillet tar alltid så låång tid.
I vecka har inte hänt så mycket har mest spikat då Elsa sovit (2 ggr per dag) så därimellan blir jag lite oeffektiv att hitta på saker.
Vi har iallafall haft hit en mäklare som har värderat huset så nu vet vi om nån vill köpa det vad man ska sälja för.
Så komsi komsi alla hussugna!
Har varit och ätit lunch i stan då det var sista dan på internationella matveckan. Det var mkt mat som såg supergott ut. Vi åt polska piroger, polsk kål och korvgryta och kängruburgare. Men grytan var bäst. Vitkål är underskattat!
Nu ska jag försöka sova. Måste passa på när man nu tagit sig till sängen så tidigt!
Hej då!

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2013-09-08 15:03:44

Är ni på G att flytta därifrån?

Linnea

Svar: Om 2 år är tanken att vi ska ta över Andreas föräldrars hus så då kommer vi flytta men om vi får sålt huset före det så kanske vi flyttar tidigare.
Malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela