skvattran.blogg.se

Piteå

Publicerad 2013-09-11 19:55:56 i Allmänt,

Idag har jag, Nina och Elsa gjort stan i piteå.  Jag har haltat som en mindre välutvecklad wallaby. Handlade iallafall en fleccetröja till Elsa och så var vi på Cinderella och kollade bröllopsklänningar. Hittade inget jag föll pladask för vart mest förvirrad och stressad. För det är 4 månaders leveranstid på en klänning. 
Har beställt en klänning från England nu ikväll så vi får se om det kan funka. Spännande! Fast jag avslöjar ju inga detaljer om den. 
Ätit plättar och busat med Elsa övriga dagen. 
Nu borde jag plocka ihop i vårat grymt stökiga hus men det blir ju ändå bara stökigt igen. Måste vara ett tecken på kreativitet tror jag :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela