skvattran.blogg.se

Stor och liten

Publicerad 2013-09-26 12:44:04 i Allmänt,

Nu på förmiddagen har jag och Elsa vart på stor och liten i sörbyakyrkan. 
Sjungit sånger, fikat och målat tavlor. 
Elsa målade ett mästerverk och åt även en del färg. 
Grymt roligt. Det ska vi absolut göra igen. Igår var jag och tog upp potatis vi hann nästan färdigt sen gick potatisupptagaren sönder. Eller potatissprätt man går plocka upp potatisen från backen. 
Var även och gymmade igårkväll tog det ganska lugnt men känns ändå i lite muskler idag. 
Endast 3 plus idag och regn, Nu kan man snart vänta sig nån snö. 
Har extra ont i fotleden idag, vet inte varför.  Men en sak är säker jag är SÅ grymt less på att ha ont i olika kroppsdelar. Att inte kunna röra på mig som jag vill. Att inte ens kunna ta en halvtimmes promenad. Känner mig som en j*kla pensionär. Funderar på att börja simma så jag får nån sorts motion. 
I helgen väntar 2-årskalas för Arvid. 
Och imorgon så ska jag och Andreas på middag på stan tillsammans och bio. 
Farmor och farfar ska vara barnvakt i flera timmar (har dom iofs gjort tidigare) men denna gång ska dom lägga henne på kvällen också. 
Blir intressant att se hur det går och superroligt att göra något bara vi två. 
Resten av dagen blir nog lugn ska försöka få tag på en kvinna på kommunen som samordnar vigslar. 

Hej svejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela