skvattran.blogg.se

2014-02-13

Publicerad 2014-02-13 20:47:56 i Allmänt,

Nu är snart veckan slut igen tiden går så grymt fort. 
Idag har vi varit på stor och liten i Antnäs och pysslat och sjungit sånger. 
Jag är sugen på att möblera om här nere men kommer inte på nån magisk möblering. 
Det kommer bli så trångt i sovrummet med en spjälsäng till för det är redan för trångt därinne. 
Har vart och gymmat med Emma både tisdags och idag, tycker vi är ganska duktiga dom håller igång. 
All träning är bättre än ingen. Ingen risk att vi blir deffade biffar men kanske lite piggare preggon. ! 
Har slutat äta kortisontabletterna( skulle bara äta 8 v) och det märks för lederna har som blivit mer trögflytande. 
Gör för ont att promenera nu. 
Skitleder! 
Gokväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela