skvattran.blogg.se

Lat dag

Publicerad 2014-02-19 10:37:13 i Allmänt,

Idag har jag bestämt att det ska vara en lat dag. Igår gjorde jag så mkt så jag kan med gott samvete lata mig. 
Igår firade vi Andreas 27 års dag. 
Hemmagjord pizza, tårta och vänner på besök. Alltid lika roligt när någon fyller år så man får en bra anledning att träffas. 
Har vart och sparkat med Elsa blev nog en 20 min. Perfekt före och lagom temp ute. Är då roligt tycker jag! 
Elsa tyckte nog inte att det var lika roligt för hon somnade. :p 


Här är en söt liten bubbla som ska få lite kärlek så att den kanske går men mest av allt tak över huvudet för den läcker in vatten någonstans när den står ute. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela