skvattran.blogg.se

Mjukare sänggavel

Publicerad 2014-02-10 15:47:17 i Allmänt,

Nu har jag äntligen en sänggavel som man kan luta sig emot. 
4 cm stoppning är väldigt mjukt när man råkar somna vid amning.  
Händer mest hela tiden för dom som inte har ammat ännu. 
Förmiddagen har spenderats på stan köpte en kokbok om basisk mat. 
Råkade hamna på nån sida på internet där dom skrev om det och vart nyfiken. 
Var på lagerhaus och köpte 6 st 1portionspajformar och 6 typ creme brulle formar. 
Eftermiddagen gick åt till att sy och Elsa var så snäll så hon sov ända till jag var färdig. 
Här har ni resultatet. Jag älskar verkligen tyget, så himla fina färger! 


Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2014-02-11 07:32:06

Snyggt!! Å säkert grymt bra att ha när det är dags :-) kan man få beställa en sån till vår hårda sänggavel? ;-)

Svar: Tack. Eran är ju mkt svårare att fästa något i :p
Malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela