skvattran.blogg.se

Ont

Publicerad 2014-02-16 06:50:00 i Allmänt,

Vaknar klockan sex av en grym värk i båda händer.
Är så ledsen att det blivit sämre, måste nog höra av mig till nån läkare och höra vad dom tycker.
Andreas och Elsa ligger och sover än. Jag tycker att det är väldigt mysigt att vara vaken ensammen på helgmorgonarna ibland.
Det viner ute och snöar.
Både ffedagkväll och igår var Mange förbi, så trevligt att hinna ses lite mer ibland. Har bakat lite till på tisdag.
Andreas fyller 27, låter som mycket men till det är dags för mig att fylla 27 har jag nog hunnit vänja mig.
Idag blir det nog en tur till boden en kombinerad nöjes och arbetstripp.
Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela