skvattran.blogg.se

Semlor och palt

Publicerad 2014-02-02 10:19:32 i Allmänt,

Igår så lagade jag både semlor och palt.
Vi blev med andra ord väldigt stinna. 
Bröllopsparet Marklund är i tidningen idag. :) 
Dagen har makat sig fram har inte blivit av att fara hemmifrån har inte ens varit utanför dörren. 
Magnus var på besök idag och vi åt semlor och drack kaffe.  
Vi disskuterar mycket här hemma vad vi ska göra med våran nya gård. 
Vi har så mkt drömmar man ska bara hinna med allt och framförallt ha råd. 

Nu är klockan kvart över sex på morgonen och jAg är så apless på att inte kunna sova. Har jättemkt värk i ett pekfinger. Kallar det mitt korvfinger. 
Jag hatar att inte vara frisk. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela