skvattran.blogg.se

Blåa bär

Publicerad 2014-01-15 07:09:52 i Allmänt,

Sitter och ska äta frukost själv. 
Elsa har sovit oroligt sen halv fem dvs plötsligt smågrinat lite för att tystna, pruttat och kastat sig hit och dit i sängen. Detta resulterar i att jaginte kan sova och ligger och är avundsjuk på andreas som sover vidare tungt. 
Så jag klev upp och gjorde vad för nyttigt? Jo låg och läste bloggar låter så himla onödvändigt, men rätt trevligt. 
Är inte så mkt man kan göra tyst om man inte vill väcka hela huset. 
Hade kunnat läsa en bok om jag haft någon, måste fara och dpendera mina två presentkort på akademibokhandeln. 
Älskar verkligen att köpa böcker! 
Nu blir det frukost! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela