skvattran.blogg.se

Dagen före

Publicerad 2014-01-17 06:38:44 i Allmänt,

Och än så länge har jag inte drabbats av någon jättenervositet snarare längtar jag och ser fram emot imorgon. 
Det enda jag kanske är lite nervös över att det ska bli dåligt näf jag sminkar mig. 
Kladdar på fel ställe med kajalpennan eller kör mascaraborsten i ögat sånt som händer då och då. 
Vore skönt om jag slapp sånt. 
Idag ska vi dit på kvällen och sätta ut bordsplaceringar och bordsdekorationer. 
Anna kommer med buketten, ska bli så spännande att se vad hon hittat på. 
Kommer vara jättekallt på lördag runt 22-23. Blir besvärligt för alla gäster med bilar då jag tror det finns kanske tre mvplatser. 
Jag gick och la mig tidigt igår och tänkte att då hinner jag sova många timmar men så fel man kan ha vaknade klockan fyra istället :p 
Nu ska jag måla naglarna klart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela