skvattran.blogg.se

Damn you plogbil

Publicerad 2014-01-07 05:14:14 i Allmänt,

Vaknade av plogbilen och nu kan jag inte somna om. 
Måste vara ett tecken att vi borde flytta. 
Nu grubblar jag på allt och alla. 
Och att jag borde sova, somnade vid tolv så 4 1/2 h brukar inte räcka för mig. 
Dagen gick då fort för dom ena gästerna avböt varann och så vart det kväll och läggdags. Och i Elsas nya vanliga ordning somnade hon åtta själv utan problem och vaknade klockan nio hysterisk. Så jag gav mig tusan på att nu ska vi i alla fall inte lämna sovrummet. 
Är inte nog hårdskinnad för att inte ens plocka upp henne men en timme senare  sov hon i sin säng. 
Imorrn blir det uppstigning och fasta sovtider och mat. 
Nu har dom tjuriga hornen växt ut ur pannan på mig. 
Nu ska den dåliga vanan väck! 

Elsa fick en så fin gunghäst, pyjamas, låda med duplo, mössa och spelande nyckelring. 

Bjuder på en tårtätarbild innan tårtan hade blivit trashad. 
Fast hon var väldigt försiktig med tårtan. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela