skvattran.blogg.se

Det nya året

Publicerad 2014-01-01 13:48:03 i Allmänt,

Firades in med färska vårrullar, grymt god oxfile, kantarellsås och pannacotta. 
Mums ! Tänk om man alltid åt så gott. 
Undrar hur många kilo oxfile det åts igår i sverige? 
Vi spelade ticket to ride och hade det trevligt. Elsa slocknade vid åttatiden och sov en och en halv timma sen var hon uppe till tolv. Men då var hon som en duracellkanin som rörde på sig konstant och sen tog batterierna abrupt slut. 
Vi fick sovmorgon till tio och nu sitter vi i bilen på väg till pite för besök hos familjen Worrsjö. 
Inga nyårslöften i år. 
Förra året så slutade jag med godis och det höll jag i runt 7 månader med. 
Det här året hoppas jag att jag ska få vara friskare och piggare än 2013. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela