skvattran.blogg.se

Jag ogillar rubriker

Publicerad 2014-01-28 22:13:46 i Allmänt,

Vad jag gjort idag:
-Storstädat sovrummet, väldigt dammigt värre tog två timmar. 
-handlat mat
-lagat mat två ggr. Kulinariska rätter såsom korv och makaroner och pannkaka. 
-promenerat 
-hängt upp två krokar i hallen. En till kläder och en nyckelskåpkrokar. 
-dammsugit resten av huset. 
-styrketränat 
- cyklat 32 min 

Så nu är jag jättetrött. 
Konstigt det här med hushållsarbete att man aldrig blir klar och att man alltid ligger efter. 

Imorrn tror jag det blir paltkokning. 
Om lusten kvarstår vill säga, eller semelbak. 
Försökte förklara för Andreas hur mkt jag tycker om semlor:
-det är den värsta tiden på året, jag blir som en varulv under fullmåne. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela