skvattran.blogg.se

Rubrik

Publicerad 2014-01-08 21:27:47 i Allmänt,

Idag har vart en rolig dag, massa bus med bästa ungen. 
Jag har bakat bröd i min jäskorg, lagat får i kål, promenerat med Anni, simmat med Emma och besökt Daniel. 
 
Det är så skönt att röra sig! Känns inte det minsta trist att motionera när man inte har kunnat göra det på länge. 
Ibland så saknar man inte kon förrän det är tomt i båset. 
 
Idag är jag himla sugen på färska jordgubbar eller hallon eller solvarma blåbär mumma....
 
I alla träningsbloggar så mixas det så himla mkt smooties med härliga bär och frukter. Blir ju så vitaminsugen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela