skvattran.blogg.se

Sista helgen som ogift

Publicerad 2014-01-13 17:36:02 i Allmänt,

Fredagen vart jag överraskad med möhippa. Först fick jag gå på spa och få spamassage, hårbottenmasssge och en ansiktsbehandling. 
Efter drt bar det av till vistträsk för pizzabak i en urmysig stuga. 
Jag fick lite olika "uppdrag" och jag fick skratta sååå mkt. 
Jag fick fina presenter, är så glad för kvällen! 
Dagen efter blev andreas bortrövad och jag och Emma gjorde bröllopspyssel. 
Vi fick massvis mer gjort än jag trodde så nu är allt pyssel avklarat. 
Söndagen sov andreas till elva och sen for vi till svärföräldrarna och vart kvar där resten av dagen. 
Sen for vi hem och kände oss vissna och sen dess så har vinterkräksjukan härjat i huset. Alla tre blev sjuk ungefär samtidigt så det gar vart ganska mkt spyatorkande från lilla elsa. 
Men vi har överlevt och mår bätre! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela