skvattran.blogg.se

Sista röda dagen

Publicerad 2014-01-06 10:27:46 i Allmänt,

På jättelänge och det känns skönt!
Förhoppningsvis så får vi till lite rutiner och ordning här i januari.
Jag har även tänkt att kanske försöka promenera litegrann varje dag för att inte bli allt för stillasittande denna graviditet.
Tror dock mitt högra knä börjar bli lite sämre då det har blivit värmeökat och känns lite stelare.
I helgen har vi varit på ett fantastiskt vackert bröllop mellan Emma och Nicklas. I kyrkan började det bubbla i mina tårkanaler och festen innehöll mkt god mat, grym musik och många skratt.
Och på två helger är det våran tur!!!!!!

Idag firar vi våran underbara lilla tjej som har blivit ett helt år!
På ett sätt har tiden gått fort och på ett annat sätt känns det som att vi har hunnit uppleva så mkt på ett år.
Idag har jag såklart hunnit tänka massa på hur det var och kändes när vi var på bb. Igårkväll när vi la oss vid tio så sa jag till Andreas, kommer du ihåg att vi fick ta akutingången för dom hade stängt entren och hur vi gick genom kulvertarna?
Hur allt gick så fort och man inte ens hann fundera över att bli nervös.
Vi kom in till bb 22.05 ca och 00.32 var hon utplockad.
Hon var så liten och hjälplös och medtagen och skrek inte ens.
Hon gnydde bara litegrann.
2960 g vs 11000 g ca och 48 cm vs 74 cm . Men nu kan hon minnsann både skrika, protestera och visa massa vilja.
Älskar henne så otroligt mycket!

Så nu ska jag sätta grädde på tårtan och ta på mig något annat än nattlinne.

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2014-01-07 19:07:34

Åh stortjejen! Grattis i efterskott! Bananpizzan från Take Off gjorde att Elsa sparkade bakut ;)

..och "denna graviditet"?!! Är det en till på G? :D

Svar: Jo verkligen! Måste ha blivit för trångt med en hel pizza och bebis i magen.
Jo det är det :) i maj väntar vi tillskott.
Malin

Postat av: linnea

Publicerad 2014-01-07 19:07:59

..sparkade bakut och ville ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela