skvattran.blogg.se

TGIF

Publicerad 2014-01-24 11:44:33 i Allmänt,

Ligger och pustar ut på soffan. Elsa slocknade efter en gråtattack och jag har just cyklat 30 min. 
Elsa fick vaccin igår på ettårkollen så det märks att hon inte riktigt är i form. 

Har satt upp veckomål för träningen och än så länge har det gått ganska bra. 
Det här är mitt veckomål:
2 promenader på minst 40 min
2 pass på gymmet
2 timmar på motionscykeln. Fördelat hur jag vill under veckan. 

Är inget som kommer förvandla mig till nån elitidrottare men känns lagomt för att hålla igång. 
Om nu inte lederna kommer bråka alltför mycket med mig. 

Ikväll ska jag och Emma gymma, vi körde ett mjukispass i tisdags men fick ändå massviss med träningsvärk. 

Trevlig fredag gott folk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela