skvattran.blogg.se

vardag igen

Publicerad 2014-01-21 15:34:18 i Allmänt,

Vi har överlevt den skitkalla helgen! trots fruset vatten på toan i tre timmar.
Bröllopet var fantastiskt, det var roligt, härligt, romantiskt och massa andra ord som är svåra att sammanfatta.
VI är då jättenöjda och det tack vare alla härliga människor som var där och gjorde kvällen underbar.
Söndagen vaknade jag relativt tidigt, trasslade ut skatboet till hår och duschade bort ett kilo hårspray.
Sen for vi till clarion sense och åt hotellfrukost och därefter träffade vi Gustav och Therese på stan. Dom hade rest hit från malmö så vi tänkte vi skulle passa på och träffa dom lite mer.
Efter detta for vi till svärföräldrarna för middag och träffa våran gounge som sovit borta på bröllosnatten.
Vid det här laget började jag känna mig jättetrött, verkligen dagen efter trött. Tappade apelsiner i tekoppen, skvättade sås på golv och möbler m.m. så det blev tidig kväll för fru marklund.
Malin Marklund, låter himla udda va? Jag vänjer mig nog snart :)
 
Har vart på extra ultraljud idag och allt såg nästan perfekt ut så jag kommer få gå på UL en gång i månaden fram till förlossning.
Bebisen väger nu 7 hekto.
 
Har gått igenom bilderna nu från helgen och det märktes på vigseln att jag inte riktigt kunde bestämma mig vars jag skulle titta. Andreas kollar dock bestämt på mig hela tiden!
Ska knycka alla bilder från Tord för han hade fotat mycket sen blir det en framkallningsrajd.
 
Ikväll ska jag faktiskt och gymma med Emma i sjulsmark, var hemskt länge sen musklerna fick arbeta.
Nu en liten bildkavalkad
 
                        ersnäs stiligaste karl
 
Hade tyvärr igen bild på våran lilla prinsessunge.
Vet att Tord har fler så ni kanske får se en bild nån annan gång.
Var dock s¨nervig minuten innan vi skulle upp på logen att jag glömde ta med min bukett!

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2014-01-21 19:05:40

Åååå vad fina ni var!! <3

Svar: Tackar :D
Malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela